יו"ר ועדת החוקה: "לא תהיה עצירה של החקיקה"

אייל ראובן No Comments on יו"ר ועדת החוקה: "לא תהיה עצירה של החקיקה"

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "לא כועס על זה שחולקים עליי, אני כועס על זה שאותנו הם רימו. אנחנו לא מרמים אף אחד, עשינו מסיבת עיתונאים אחת לפני הבחירות, ובה אמרנו מה נעשה במערכת המשפט והעם בחר בנו" | האזינו

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר פגישתו עם הנשיא אמש, יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן, שמקדם את הליכי חקיקת הרפורמה במערכת המשפט, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר".

תחילה פתח רוטמן בהתייחסות לעקירת הכרם בשומרון: "צריך להיות מצוי בפרטים של מה שקורה בכרם, ההסכמים הקואליציוניים קובעים שסמוטריץ אחראי לנושאים האלו ביו"ש. צריך להפסיק את ההריסות ואת האפליה, לא הגיוני שיהודי בונה פרגולה מקבל מיד צו הריסה ומולו הערבים בונים שכונות שלמות שלא נהרסות".

רוטמן נשאל כיצד הוא עומד בקור רוח מול ההתנהגות החריגה של האופוזיציה בוועדה: "מצער אותי שאנשים שמטיפים על ציונות, מתנהלים כך" אמר. "אנחנו מקיימים את מה שהבטחנו, הם הפרו את הבטחת הבחירות שלהם וישבו עם תומכי טרור".

"אני לא כועס על זה שחולקים עליי, אני כועס על זה שאותנו הם רימו. אנחנו לא מרמים אף אחד, עשינו מסיבת עיתונאים אחת לפני הבחירות, ובה אמרנו מה נעשה במערכת המשפט והעם בחר בנו, בנוסף, הם כל הזמן הזהירו מפנינו שנשנה את מערכת המשפט, על זה היה הבחירות".

לשאלה האם תהיה הקפאה בחקיקה ענה: "חס ושלום, לא מתקרבים להקפאה בחקיקה, אנחנו פתוחים למו"מ, היום ב 9 מתחילים ישיבה נוספת בוועדת החוקה. אין שום הצדקה לעצור את הליכי החקיקה".

"אני בעד הידברות ומשא ומתן, במו"מ לא מקבלים את כל מה שאתה רוצה. לא הגשתי את הרפורמה לפי כל מה שאני חולם, הבאתי הצעה פרקטית שהצביעו עבורה גם סער וחבריו וכעת הם בפוזיציה" הוסיף.

האזינו:

 



0 תגובות